-G.E.N.G-

Wednesday, October 21, 2009

raya...

Semalam Cik Sheila jemput aku datang beraya uma dia (walaupun raya da expired). Disebabkan Cik Ira takde, so aku gi bersama Cik Aziah. Cik As, Cik Wani Zaba n Cik Nazi xde kat UKM n Cik Saidah pulak maleh nak gi. So kami berdua jela..(bukankah berdua itu lebih baik???hahahaha)
Janji memula kul 8pm nak gerak tapi disebabkan Cik Sheila ajak pas isyak takkan memandai lak nak datang awal kan?? (tak malu namenya tue~) so dalam kul 8.40pm gitu2 kitorang janji nak gerak. Malangnya, tetiba ujan. Tapi memula tu ujan renyai2 je so

“redah je la~” kataku pada Cik Aziah.

Dalam kul 8.50pm Cik Aziah sampai. Aku pakai baju kurung (raya la katakan..tp the main reason is aku da xde baju!) n disebabkan xde sweater or jacket, aku redha je nak berbasahan..hehe

“basah sket je kot”fikirku.

And memang betul pon. Aku basah sket je masa tunggu Incik Udin n Incik Apiz kat Canselori. Missing lagi 1 team (Cik Syamila n Cik Ifa), so aku call Cik Ifa.

“kitorang da kat uma Sheila da ni. Wani dok mano tu?” kata Cik Ifa
(ampeh tol~org dok tunggu dia, dia da gerak dulu lak!huhuhu)

Bila nak gerak gi uma Cik Sheila dari canselori 2, tetiba ujan turun bertambah lebat. Incik udin trus gerak moto n bawak lelaju. Cik Aziah tanye gak kat aku nak redah ke tak coz kalo rdah opkos le aku kuyup. So disebabkan time 2 da lambat n perut aku pon da wat orkestra sumbang, aku pon wat keputusan..REDAH JE!!!!!

Otw sampai uma Cik Sheila tu, aku n Cik Aziah singgah petronas coz cari Incik Udin xjumpe lak..(Incik Udin tiada tahu di mana letaknya uma Cik Sheila itu). Sesampai je kat petronas tu (aku memang da kuyup abih), Cik Aziah cek fon die n dpt mesej dari Incik Udin

-->kitorang kat canselori lagi ni. Tadi panggil korang xdengar. Tunggu ujan benti baru gerak eh~


Memang le cam ampeh! Aku kuyup sampai baju leh perah lagi. Sesampainya aku kat uma Cik Sheila tu, terus masuk bilik dia n keringkan badan. Tak lama pastu Incik Udin, Incik Apiz n Incik Wali pon sampai. Makan-makan n pastu kitorang pon balik la…the important things bout last nite are
1. 1st time aku naek moto pakai baju kurung
2. 1st time raya uma kawan UKM aku
3. 1st time beraya uma orang basah kuyup
4. Adik Cik Sheila sangat c0mey..nak jadi adik ipar leh? (hahaha…gatai sungguh!!)

Tapi the most important is i really love hanging out with my frenz..thanx 4 the invi-->credit to Cik Sheila n fmly~lalala

p/s: mee goleng n pudding roti Cik Sheila memang mengancam! Untuk tempahan sila hubungi 012-XXXXXXX (cari sendirik nomornya ya~hahahaha)

p/s lagi: pic takde kat aku. bila da de nt aku upload k?



2 comments:

She_La said...

Wani.. thanx sgt2 sudi dtg walopun ujan lebat.. waa terharu sgt korang sanggup redah ujan tu..

nk jd adik ipar?? nnt dipikirkan haha =p

btw, gud luck exam...

Freax Ize said...

hahaha..seyes mmg kite sngt gigih ke rumah sheila mlm2..
even hujan redah jer..
tp berbaloi gak..mknn sedap..
hehe..
1st beraya dlm keadaaan bj basah..
cipta sejarah sungguh..=p

to wanie..mooteeEEEeep ko nk jd adik ipar sheila..XD

Related Posts with Thumbnails