-G.E.N.G-

Monday, October 5, 2009

tekanan hidup

mungkin betul gak ckp org..tyme skola dulu sibuk nk g uni..ni ble da kat uni,sibuk lak teringat memori tyme kat skola dulu...huhuhu
mmg tyme skola dulu is the best thing and much2 more better compared to uni life!
this week mmg bz gile coz have to:
  1. submit assignment biotech
  2. submit assignment biostat (luckily Cik Ira da setelkan 4 me-->luv u sweety~)
  3. submit lab report fud processing
  4. siapkan slide + report FPD
  5. siapkan mastersheet+scoresheet sensory (shit!!!)
  6. got trip to Yakult company on friday
  7. family gathering on saturday
  8. important wedding on sunday (jadiVIP tue...) + open house (cant skip it!!!)

next week:

  1. present FPD
  2. present sensory
  3. run sensory test
  4. still kne wat lab report processing

*isnt life in uni is GREAT?????

5 comments:

Faziera said...

bodekkkk......haha
btw, biostat da siap, submit blum lg..ekekekeke

*Miss Geli^ said...

ni taim dah tua bangka macam aku ni, sibuk plak tingat jaman unibersiti..cenggana?

apei said...

lu dah keje esok baru lu tau betapa rileknya belajar kat uni dulu. hahaha..

nurul lalala said...

faziera: bukan bodek...aku mmg cayang cecangat kat ko~hahaha

miss geli: old memories are hard to 4get kn??

apei: mmg ramai yg ckp cenggitu..
kat uni wa da tensen2 smpi asek rse nk lempang2 org, dah kije sok silap2 asek nk semblih2 org je lak~wuwuwu

She_La said...

Mmg tak best jd student u..
tension!!! huh...
jom la sama2 merana siapkan keje hehe

Related Posts with Thumbnails