-G.E.N.G-

Monday, November 2, 2009

mimpi lagi

semalam aku mimpi lagi pasal dia.
agak2nya pe mknanya 2 ha?
nak kate aku dok pikir sgt pasal dia, cam xde jek~huhuhu
aish..pening la cenggini..
tapi sebenarnye leh je xyah pikir mende 2
tapi aku je yang still nak menyemakkan pale otak ngan pikir pasal mende remeh temeh ni..hik3

skang ni ngah struggle for my final..3,4,5,9 n 11/nov
pastu da leh balik..
pening pikir pasal my sis nye wedding lak
pastu pening pikir pasal LI lak~weeeeee..
lame2 cenggini leh kne sakit otak/sakit jantung+darah tinggi[sigh~]

1 comment:

Faziera said...

hehehe best kn bile dpt mimpi yg cmni?haha
tu la pe yg aku rs bile mimpi psl mamat tu..apsal?knape?why?die masuk dlm mimpi aku padahal x pikir pn pasal die..tp ko len..ko contact ngan die..aku x...hahahahha

Related Posts with Thumbnails