-G.E.N.G-

Monday, February 22, 2010

nama saya WANI dan saya bukan PENGGANAS!!


semalam aku n pemilyku g nonton cite my name is khan..
setelah berbulan aku memendam rase nak nengok cite ni, akhirnye tercapai jugak~hahaha
tp 1 thing yg kureng bout this muvie is cara si SRK tu wat aku pikir die cam buta lak..dia berlakon xpandang orang n nampak cam buta..

tp overall cite tu mmg best ah~sedeh..
pasal SRK ni sakit autism [Spenger Disease if xsilap]..pastu die tawen ngan kajol.
yg bagosnye film ni mik theme 9/11 so kire die byk kenalkan kat mat2 saleh yg islam tu bukannya seburuk yg disangka~
disebabkan oleh discrimation yg dilakukan pd anak die, so die nak g jumpe presiden US untuk menuntut bela. so otw gi jumpe tu, mcm2 la jd..n die selalu ckp kat org2 yg pandang buruk bout islam --> my name is khan and i'm not a terrorist!


meh la pakat reramai nengok muvi ni..best~



p/s: nak tunggu karate kid pulak!!!

1 comment:

nabilazhar said...

best sgt ke weh ctr tu???ha weh ak dh private blog aku..tp aku ada invite ko...cek mail ko..

Related Posts with Thumbnails