-G.E.N.G-

Friday, August 27, 2010

apabila kucing lebih penting...

" Dik, awak da bagi Mimi makan td?" tanya ayahku.



" Lom." jawabku ringkas.



" La...nape xbagi?"



" Adik nengok perut dia buncit je..slalu kalo perut dia buncit, maknanya dia kenyang." jawabku slumber~



" Ish, cenggitu lak. Bis tu perut awk buncit je..nape makan lg?"



"FINE!!!" lalu aku pon bg Mimi makan ngan hati yg sebal.T_T



muka kemenangan....








p/s: ku pandang Mimi--> agak2 kalo wat lauk sahur jap lg ok x???

5 comments:

ASaDa RyutaRo said...

hahaha.. selamba je jwb klu perut kembung lg, dia kenyang, ntah2 dia pregnant..

oh.. ibu mengandung tu mybe kenyang sangat kot. err..

lalala~

selamat berpuasa =P

suziesanji said...

meow suka tidur atas laptop kan? sebab die suka suam-suam laptop tu..

nurul lalala said...

asada: mmg dia bunting pon skang ni..anda sgt bijak!!!


suzie: mmg p0n! asal sy on je, dia dok lepak atas tu. pastu tertekan butang shut down..geram btol!!!!

nabilazhar said...

hak2...elok same die plan dgn kak ko kn...hahahhhaa baik pnye bpak ko perli...adeihh

nurul lalala said...

tu la pasal..org nak bunting, dia pun nak bunting gak~agagaga...ayh aku mmg!makan dalam seyh~wuwuwu

Related Posts with Thumbnails