-G.E.N.G-

Tuesday, August 24, 2010

tahukah anda?-part 2


1. Jika anda kentut selama 6 tahun 9 bulan secara konsisten, ianya cukup untuk menghasilkan bom atom. [ada brani ka?]


2. Menghantukkan kepala ke dinding membakar 150 kalori per jam. [idea baik tp kurang bijak utk sesapa yg nak kurus tp malas bersenam]



3. Otot paling kuat dalam tubuh badan manusia ialah lidah.

4. Lipas mampu hidup selama 9hari tanpa kepalanya. Kemudian ia akan mati kerana kelaparan. [power kan??]


5. Ubat nyamuk tidak membunuh nyamuk. ia hanya mengaburkan pandangan nyamuk tu. so nyamuk tu tak nampak la kita..[nice~]


6. Setiap tahun, lebih banyak kematian dicatatkan disebabkan oleh keldai berbanding kapal terbang terhempas.

7. Lebih banyak kalori terbakar ketika kita sedang tidur berbanding ketika tengok tv. [jd pasni kalo org komplen nape asek tido je, da tau kan nak jawap pe??]


8. Produk pertama yang ada kod bar ialah Wrigley's chewing gum.


9. Kebanyakan habuk yang terhasil dalam rumah datangnya dari sel2 kulit mati.

10. Epal lebih berkesan untuk tahan mengantuk berbanding kafein.


11. Pemilik asal Marlboro mati kerana kanser paru2. [so skang ni da tau nape isap rokok tak elok??]


12. Mutiara akan larut dalam cuka.













2 comments:

Fontonk said...

nice info, nasib baik dah berhenti rokok. hehe

MeaBerry said...

bagus lah info u ni.... lain kali kalau jeles dgn pearl org len yg bli kat rafflesia yang mahal2 tu, rendam aje dalam cuka..... ;)

eh,jom tido!

Related Posts with Thumbnails