-G.E.N.G-

Wednesday, September 29, 2010

steak sedap

last week aku ngan budak2 kos aku pergi bersantap kat AUSTIN STEAKHOUSE..first trial ni. Overall makanan dia not bad. Harga pon ok. Tapi kalo da namanya steak affordable, tak yah la nak harap rasa dia sama cam kat Victoria Station lak eh..Cuma bagi aku, kalo dalam range dia, Austin ni the best la dalam yang banyak2 aku dah try..Korang try la..ni alamat dia:


No. 55 GF, Jalan Kajang Impian 2/1, Taman Kajang Impian, 43650 Bandar Baru Bangi Selangor

Kedai bukak dari pukul 5pm sampai kul 2am


-ni map dia-

-ini kami..-





ngape aku cakap makanan dia sedap?????




 -ni yang aku order: chicken maryland-



























 -licin tu...mestilah sebab sedap kan???-MySpace







-mango juice..TERBAEKKK!-



-posing dulu before makan-




So kesimpulannya, korang leh la gi try steak ni..mantap!







p/s: aku gi makan steak ni sehari selepas aku cakap:   'esok nak start diet ah!'


1 comment:

nabilazhar said...

wahh sedap ekkk???nk g try la...eh tp kan ko dh try mkn steak kat d'one steak kat bangi???sdp jugak kat c2....beef steak sgt2 la lembut...

Related Posts with Thumbnails