-G.E.N.G-

Wednesday, October 20, 2010

5 perkara..[PART 2]

1.   Perkara 2: Aku =   Suka kira tangga

Ini antara perangai pelik aku yang mungkin memang takde sorang pon yang tau. Setiap kali aku naik tangga, mesti aku kira tangga tu dalam hati. Tak tau la ngape. Habit kot! MySpace


Buktinya:

Kalau kat UKM--> tangga setiap aras blok asrama kat KIY ialah 8. 
Tangga nak naik blok 14A KIY= 33. 
Tangga nak naik tandas blok 14A KIY = 16. 
Tangga kat UO nak turun gi FST = 17

Kat area umah aku--> tangga turun stesen Putra Gombak = 11x3
tangga jejantas KTM Batu Caves = 14x3
tangga setiap dari tingkat 1 ke tingkat 2 sekolah = 16


Tu jela buat masa ni yang aku ingat. So, kalau jalan sebelah aku time naik tangga, kalau korang bercakap aku buat tak tau je, bukannya sebab taknak layan tapi tu sebab aku tengah khusyuk kira tangga. Ok??



to be continue...
MySpace
Related Posts with Thumbnails