-G.E.N.G-

Tuesday, October 5, 2010

logik ke bercinta dengan kawan baik??



Aku baru je tengok cerita My Best Friend Wedding. 

Ala, cerita Julia Roberts tu la..


Tiba2 aku terfikir, lojik ke bercinta dengan kawan baik sendiri? Sebenarnya maksud aku
à boleh ke? 

MySpace

Orang cakap lelaki dan perempuan ni memang takkan boleh jadi kawan baik. Sebaik mana pun perhubungan antara lelaki dan perempuan tersebut, mesti sekurang-kurangnya sekali aka nada antara mereka yang TERjatuh suka/hati/sayang kat kawan baik dia tu, tak kira lah laki or perempuan.

Betul ke? Aku tengah konfius skang ni..boleh tak bagi pandangan???

MySpace





p/s: maksud aku kalau kawan baik tu opposite sex la..kalo same tu, aku da tau jawapannya
-->HARAMMMM!!!!

11 comments:

sYafIkJacK said...

betul2 , takkan lah nak berteman kawan baik lelaki dgn lelaki dan perempuan dgn perempuan . hehe

pengumpulblog said...

selamat pagi kepada cik Nurul...
Bercinta!!!Tak salah kalau nak bercinta dengan kawan baik sendiri. Mungkin itu lebih baik. Sama-sama memahami antara satu sama lain. Yang paling penting berdoa kepada Allah yang Maha Esa supaya mendapat seseorang yang baik untuk diri kita.

ello said...

bagi aku - couple tuh memang ar boleh tapi kan.. kalo leh elak, elak ar..

coz ble kte ditinggalkn oleh si dia n kita kecewa.. amat susah kte nak trima dia as fren lagi sebab asyik tringat je kisah dlu..

dia da xske n plih kte tp kte.. still in luv ngan dia..

ble brada dekat ngan dia n ble dia mle cite sal gf bru dia tuh..

pergh, sakit hati woooo

nina syakina said...

yupp saya setuju... nina pon ada best friend opposite sex...
bkwn dh lama... pnh dia kata jtuh cinta kt nina.. tpi...

ssh laa nk terima kwn baik sendiri... mmg laa kita dh biasa ssh sng bersama.. tpi that feeling, ssh nkn beza antara love dgn sayang antara kwn2... ishhh2

nurul lalala said...

syafik: tu haram syafik..hehehe

pengumpulblog: sy pon rasa catu gak. mcm senang bila ada persefahaman..tp mmg byk pro n cons nya~


ello: tu pon betol gak!!!

nina: sy pon penah jd camtu..pastu dia cakap silly mistake~sedeyh x??tp skang da ok da

myaamirah said...

hehe.. saya xsuke dan xnk bercinta dengan kawan baik saya..

sebab..

bagi saya..

kawan baik adalah kawan baik sampai bile2 heh

princessnadiah said...

sebenye from experience cinta between best fren ni agak mencbr..kalo bole elakkan..sbb once da bercinta n then gado nak kembali jd kawen baek seperti dulu memg x akan..

hamzah ian said...

ceh,,,, grr.. gf gua mmber baik gua la..

myaamirah said...

1) kawan baik gua adalah gf gua

mungkin berbeza dengan

2)gf gua adalah kawan baik gua.

sebab..

ayat 1) mungkin bawa maksud, kawan baik yang dulu telah naik taraf jadi gf..

ayat 2) bermaksud, gf saya sangat memahami saya dan menjadi kawan baik saya.. means, before bukan kawan baik, lepas jadi gf die jadi kawan baik, macam orang kata, isteri adalah kawan baik saya, ibu saya, n sebagainya..

berbeza bukan?

*merapu lagi

shahjiehan said...

o0o0o0...dak ukm

nadia natasya said...

boleh lah kan bercinta dgn sape2 pun ;)

Related Posts with Thumbnails