-G.E.N.G-

Monday, January 3, 2011

azam tahun baru

Rasanya masih belum terlambat untuk aku wish happy new year kat korang sume..Biasalah, bila bercakap pasal new year, mesti orang akan tanya--> apa azam tahun baru? Truthfully, aku jarang ada azam tahun baru. Tak tau nape. Loser ke aku? Tapi aku pikir, dari ye2 berazam tapi tak tertunai2, baik tak yah ada azam!hehe..

Aku lagi senang guna perkataan target walaupun rasanya maksud dia sama je dengan azam. For the first time, aku ada target untuk tahun 2011 yang akan datang ni! MySpace




Tahun ni aku target nak grad dengan pointer 3 ke atas. Ye, aku tau..memang rendah je target aku. Aku ni jenis yang realistik. Memang tak lojik kot kalo berangan nak dapat 4 flat~ Dapat maintain 3 pointer pon da kira bagos!




Pastu, kalo boleh aku nak realisasikan jugak plan aku nak wat bisnes biskut raya~[nanti jgn lupa oder tau!]MySpace




Tu jela kot..hahaha
Tak leh target banyak2 sangat..tu pon belom tentu jadi!
Semoga aku mampu capai target! Wish me luck~MySpace












p/s: aku baru berjinak2 dengan formspring, tak tau plak dia boleh direct post kat entry blog. Sorry for any inconvinience~MySpace

6 comments:

nabilazhar said...

weh nk jadi business partner ko bleh???hehehe

nurul lalala said...

if siyes, leh je..leh gune resepi mak ko~hehehe

Budak Botak said...

gud luck utk projek kuih raya tue, he3...

Jom join bloglist Bdk Botak ye...

Bloglist

nabilazhar said...

hihihi bleh jek tp lepas kahwin aku duk jauh plak...bisnes kuih raya hazab nye penat...huhuhu

shima said...

good luck ye... moga2 dapat le apa yg di targetkan tu

nurul lalala said...

bell: ye tak ye jugak..xpe la. xyah jd bisnes partner. jd customer jela..hehehe


shima: mekaseh..^_^

Related Posts with Thumbnails