-G.E.N.G-

Wednesday, December 29, 2010

Nice blog award





Kali ni dapat award dari Budak botak..


Antara soalan2 yang kena jawab:


1- Budak botak di mata aku?


Bagi aku blog ni sangat best c0z gaya penulisan dia yg sempoi~and banyak info2 menarik yang ada kat sini.MySpace Kalo tak caye, gi cekadout sendirik!




2-  Nama blog aku dan kenapa letak nama tu?
MindArt= mind (minda) + art (seni)
Bagi aku, berblog ni perlukan seni minda. Ye la, mesti ada seni untuk translate balik apa yang ada dalam fikiran korang tu ke dalam bentuk tulisan..tak semestinya mudah untuk translate balik apa yg ada dalam fikiran dalam bentuk tulisan. Sebab tu la berblog ni perlukan seni minda~hee [ayat belit2 daa..]


3- 5 perkara yg aku suka
a) makan
b) tengok movie
c) jalan2
d) surf tenet
e) baca blog budak botak..agagaga


4-  5 perkara yg aku benci
a) pompuan gedik
b) laki bajet macho + poyo
c) lipas
d) orang cakap kuat2 sangat macam menjerit
e) kerani kolej kediaman aku [erk..aci tak?]




Sekian..Tq so much budak botak..rajin2 la singgah sini selaluMySpace

5 comments:

aibaks said...

tahniah nurul!
tapi camne nak tahu orang tu gedix atau mac ho yerk?

nurul lalala said...

gedik: ngada2 depan laki, wat2 suara manja+menggoda. tp kalo kat belakang laki, biasa2 je [kira macam tak jadi diri sendiri la]

macho: same as atas tp versi lelaki-->pura2 gentleman etc..tp kat depan je. kat belakang, prangai cam hampeh!

itu menurut pandangan mata sy..lain org, lain pandangan~hehe

Cik Yana said...

Tahniah dapat award,,
kumpul award banyak2 tau :)

Ajie Mohd Tahir said...

haha..kerani kolej?tak takut dia bce entri ni ke?

hahaha..klaka.nice

nurul lalala said...

haha..hopefully dia tak baca la~

Related Posts with Thumbnails