-G.E.N.G-

Thursday, January 6, 2011

bad day but it was great!

Semalam, hari aku bermula agak ok. Kelas sejam je stat kul 8am. Pas klas, aku ngan ira merempit ke Kajang. Plan asal, nak amik barang Ogawa ira. Sampai sana, aku teringat nak beli CD joget. Ye2..aku suke joget2.MySpace Sambil joget, mungkin boleh kuruskan badan. Ye x? So, aku angkat 1 dvd ni.

Hari berjalan cam biasa..bla..bla..bla..

Pas maghrib, aku ngan dak kos aku da janji nak gi maen futsal sesame. Mula2 aku cengkelat. MySpaceTak nak men c0z xde kasut. Da lama2 tu, rasa cam tercabar plak. Aku pon join..mula2 jadi keeper. Tapi tak brape sronok c0z tertenggek je kat pintu gol tu. B0san pulak..Da abis feeling2 cam Khairul Fahmi, aku tukar position. Jadi player. Position pe aku pon tak tau. First time la katakan [rasanye futsal xde position. ke cane?]. MySpace

Oleh kerana aku pakai selipar je, and selipar aku p0n licin, aku pon bukak la selipar..Men kaki ayam je. Tengah syok rebut2 bola, tetiba lak aku tertendang kasut sape tah.MySpace Mak ai..sakit kot! Rilek lagi. Men2, pastu makin sakit lak. Tengok bawah...dem! Darah la pulak..

Gi tepi. Belek2 kaki sket, oooooo dem lagi! Kuku terkopek plak dah~sakitnye tuhan je yang tau! MySpaceNaseb baek la ramai paramedik kat tempat tu..selamat la kaki aku dibalut.


kakiku cedera..sila abaikan segala kekotoran yg ada..
da name p0n kaki ayam.kaki aku jadi itam legam ok!


Balik kolej, konon nak further treatment, gi toilet. Dem lagi. Air takde. Baring2 je la dengan kaki tergantung c0z xnak cadar kotor. Dekat2 kul 1am, ifa ajak cari air kat blok len. Nasib baik jumpe..

ni kami..garang x?






Nape aku cakap bad day?
1- DVD yg aku beli tu, tak leh play la pulak..punah harapan nak joget2.
2- 1st time men futsal da bagi kenangan pedih.
3- Air xde. Tak leh mandi, tak leh kencing, tak leh cuci luka~tp pastu da jumpe air da



Nape aku cakap but it was great?
C0z it was! Seronok kumpul ramai2. Tak sangka sumenye bagi full support kat game ni..hehe
Boleh dikatakan sume dak pompuan kos aku turun padang. Pas bersukan, lepak mapley kena milo ais + megi goreng..lemak yg terbakar, kini da diternak semula~heheheMySpace

kami c0mey an?an?




p/s: hopefully next time boleh wat camni lagi..u guys are soooooo great!!!

5 comments:

sheila said...

like sgt!!! hehe mmg sgt best mlm td.. walaupun penat tapi berbaloi baloi.. hehehe

nabilazhar said...

hehehe wahh ko men futsal kat mane????haha lemak yang dibakar dah diternak semula baik xpyh exercise....ekekeke

hans said...

biasalah tu
ada indah ada tak
hehehe

P/S : Bersama Hans di Restoran Keluarga Anda - Yankies Hut

cik zaza said...

pergh!berdarah..tu la lain kali jgn memandai main futsal pkai selipar..*ttbe emo.haha
aku tak penah main futsal so xtau keseronokannya.huhu..
tp mmg best kumpul ramai2 kn..

nurul lalala said...

sheila: mmg saaaaaaaaaaaaangat berbaloi!!!!

bell: ok la tu..da kurang, kenala top up balik.hee

hans: yg tak indah tu yg buat kita ingat!hee

cik zaza: jom la men futsal...sronok!!!!

Related Posts with Thumbnails