-G.E.N.G-

Wednesday, January 26, 2011

Cerita disebalik emel tersebut

Seperti mana yang telah aku ceritakan dalam entry aku yang sebelum ni, so tepat pukul 2 tadi, aku ngan kawan aku tadi pergilah mengadap pengetua kolej kitorang. Disebabkan pengetua masa tu ada hal, so pengurus kolej yang handle kitorang. Before jumpa pengurus tu, aku sempat tanya kawan aku, cane rupa emel yang dia anta kat TNC tu? So, dia forwardkan emel tu through facebook..



-klik untuk pembesaran-


-klik untuk pembesaran-



Kami p0n masuk la ke dalam bilik pengurus tu..Dipendekkan cerita, kawan aku tu dipanggil sebab dia terus ngadu kat TNC. Sepatutnya dia report kat orang kolej dulu..MySpace and kandungan emel dia yang cakap paip pecah tu adalah TIDAK BENAR. Masalah takde air berlaku disebabkan oleh water pump yang r0sak..So, kira bagi wr0ng info la kat TNC tu~MySpace


Beliau dipanggil untuk diberikan penjelasan sebenar and untuk membetulkan balik kenyataan [paip pecah] beliau. 

Berita gembiranya: memang kami takkan dibuang kolej!!!
Tapi berita sedihnya: kolej aku bakal takde air lagi ari ni sebab ada kerja2 pemasangan pam! demmmmmmm!MySpace






p/s: jutaan terima kasih diucapkan kepada yang beri komen2 positif and moral support pada aku tadi..really appreciate it!!!syg korang~hihihiMySpace

No comments:

Related Posts with Thumbnails