-G.E.N.G-

Friday, January 28, 2011

Lelaki adalah kaum yang pelik!

Aku memang tak berapa nak paham dengan perangai kaum adam ni..ye la, aku pon xpenah nak ada bf, so sebab tu tak paham kot..MySpace
Ada sorang mamat ni. Dok tegur aku kat tenet. 


Hai awak..

Awak ni comey la..

Nak kenal leh?

buzz

buzz

buzz

Sombongnye dia..nakal la awak ni [wtf??]


buzz

buzz

buzz

Ek eleh..bajet hot la tu. Weh,ingat ko cantek sangat ke? Blah la!!

xoxoxo is offline


Ada sesapa yang boleh kasi tau x, pe masalah sebenar mamat ni?


p/s: blog ni tutup seminggu [uma takde tenet].

p/s/s: geng blogger, jumpa ahad nanti!MySpace

5 comments:

man yusoef said...

tajuk entry sepatutnye "sesetengah lelaki pelik"..bukan semua lelaki pelik camtu..jgn mudah mesra sgt dgn org yg ntah sape2 ntah...hehe

Mr. Swift said...

Berani kutuk lelaki nak kena ni. HAHA. :)


Mr. Swift Latest Entry : Dear Encik Blog yang annoying..!!

Azrul Hisham said...

mamat tu kurang susu ibu masa kecik...sebab tu dia jadi camtu..hehe :D


Jom guling-guling disini pula:

Azrul Hisham -My Real Life

APi said...

haha..
tuuuttt punye lelaki

Mr. TN_SkY said...

Yekew pelik? haha..maslah mamat tuh? sengal kot..nk kenal2 tpi bahasa..Ya ALLAH =_=


KENALI CIRI PENGIKUT DAJJAL, ADAKAH KITA???

Related Posts with Thumbnails