-G.E.N.G-

Thursday, January 27, 2011

Persediaan menghadapi gathering blogger



Salam siang sume..well, aku rasa kebanyakan dari kamu semua mesti da tau ada gathering blogger ahad ni. First time event, and aku terasa excited gak la nak pergi sebab ni pon 1st time gak aku g blind date..hahaha

Kira blind date la sebab takde sorang pon blogger yang aku kenal! MySpace
Sejak diberi invitation, banyak benda yang aku pikir...

nak pakai baju pe ek nanti? 

nanti cane nak approach dorang? 

ape nak borak2 ngan dorang? 

nanti nak borak ngan sape je? 

cane nak tu? 

cane nak ni? 

haish..macam2 la..[ghairah melampau~]



Nasib baik Ira nak teman..kalo tak, memang MySpace je la aku nak pergi..hopefully takde program mengejut yang mampu menghalang aku dari nak pergi gathering tu~


Antara persediaan yang aku buat:

  1. Beli baju baru
  2. Beli seluar baru
  3. Beli kasut baru
  4. Beli tudung baru
  5. Beli mekap
  6. Training pakai contact lens [siyes aku tak reti!]
  7. Pergi spa [supaya nampak lebih cergas]
  8. Training maen boling [nanti takde la malu bola asek masuk longkang je!]
  9. Pergi wat facial [bia muka berseri-seri..ada peluang nak cari pakwe blogger]
  10. Wat senam robik tiap petang [bia nampak slim sket]


Ok. aku tipu~ semua di atas adalah TIDAK BENAR. Sekian.




p/s: tak sabar nak jumpa kamu semua..jgn sombong2 tau. aku pemalu [siyes tak tipu!]MySpace

8 comments:

forever love said...

haha..tp atq pakai seluar baru time tue..hihi

Imran nyambek said...

sempoi je.

Myung Dae said...

Waaaa !! Semangatnye die nak pergi . Saya nak pergi tapi . Emmmm. Takde kawan . Dah lah tak kenal blogger lain . Maklom lah , baru lagi dalam bidang ni . =)

RuSh D said...

penat baca persediaan tue skali tidak benar..hahaha

-RuSh D-

nazirulhazwan~ said...

fuh semangat tu, haha
den tak tau lagi nak p ke tak, haih

nurul lalala said...

atiq: nanti nak tgkp gambo same2~


imran: jumpa di sanaaaaaaaa..


myung dae: jom la pegi...bwk kwn skali..leh kenal2~^^


rush d: hahahaha


nazirul: jom la..jom la..

Faziera said...

haha, aku ingtkan btol2 tadi..tkejut gak aku..

pssst: tapi kalo btol, jngan lupe ajak! kikiki

btw, blog aku da berubah rupe..hehe

d_LA said...

bestnye..kem slm kat sume taw..hehe..samat bergathering la yer ^__^

Related Posts with Thumbnails