-G.E.N.G-

Thursday, March 10, 2011

DUA ALAM kah aku???

Sedang berjalan-jalan di alam maya tadi, terjumpa satu website yang sangat cool..
Website ni membolehkan kita tukar nama kita kepada gambar.
Coll kan?


Mula2 aku letak nama NURUL LALALA


Lepas tu letak NURUL HAZWANI


Lepas tu aku letak nama penoh: NURUL HAZWANI BAHARI


DUA ALAM kah aku??

Nak try?

Pastu korang wat la entry pasal ni n linkkan entry korang kat komen entry ni.
Leh tukar2 gambar..ngeh3

JOM LA.......

6 comments:

Fakhrul1409 said...

satu alam sdah...Hahahaaa

Faziera said...

hahaha takkan kawan aku ni dua alam kot?? =p

jap aku try..

Faziera said...

aku dah tulis entry pasal ni..
nah tengok..hihi

[Nurul Lalala] Dua Alamkah Aku

nurul lalala said...

haha..hey, yg penting: i'm straight ok!!!!

Redh Hder said...

hahaha! menarik²!

nurul lalala said...

RH: try la!

Related Posts with Thumbnails