-G.E.N.G-

Thursday, March 17, 2011

Jangan minum susu 6 bulan akan datang

Hai..hai..hai..


Disebabkan rumors tentang loji nuklear Jepun meletup beberapa hari lalu, semalam lecturer aku menasihatkan supaya jangan minum susu 6 bulan akan datang. Ini adalah kerana, letupan tu akan membebaskan radiasi dan kalo ujan, menghasilkan ujan asid. Ujan yang turun mestilah kena rumput. Lembu makan rumput. Rumput diproses dan dihadamkan menjadi susu. Kita minum susu. Susu tersebut BESAR kemungkinan mempunyai kesan radiasi. Bila kita minum, ia akan mengubah struktur DNA kita. Maka, kita akan menjadi mutant. Paham?


Tapi..ini semua terjadi kalau angin radiasi tu berhembus ke New Zealand atau mana2 daerah yang mengeluarkan susu la..and 1 more thing, seelok-eloknya, jangan lah makan/minum produk2 dari Jepun 6 bulan akan datang jugak. Takut kesannya masih ada. Produk yang berada dipasaran sekarang selamat sebab ianya dihasilkan sebelum bencana ni terjadi..


*Semoga kita semua dilindungi dari segala bencana dan malapetaka. 






p/s: pengilang2 makanan yang berkaitan--> tolong jgn saman saya. Saya hanya menyampaikan pesanan. Mekaseh~

3 comments:

NURSYAZWANI ZAINAL said...

nk minum jgk tp xnk jd mutant..muuu~~ (T.T)

Faziera said...

6 bulan akan datang, ingatkan aku lagik.. XD

nurul lalala said...

NZ: beli susu banyak2 sekarang--> wat st0k!


NF: nanti aku p0n lupa daa..set reminder kat henp0n

Related Posts with Thumbnails