-G.E.N.G-

Wednesday, March 9, 2011

Sekitar dinner kolej: Klasik P. Ramlee

Kelmarin kolej aku wat dinner. 
Tema: Klasik P.Ramlee. 
Tema ni diambil sempena memperingati segala jasa Allahyarham Tan Sri P. Ramlee kot. 
Aku p0n tak tau.



Menu:
Nasi putih
Ikan bawal sweet sour
Bak choy goreng
Ayam goreng rempah
Masak lemak nanas + ikan masin
Tempe berlada
Ulam
Sambal belacan
Air sirap

Dessert:
Tembikai
Tepung pelita
Agar2 laici
Aiskrim

Artis jemputan: Jins Samsudin [betoi ka eja nama dia?]

Tahap kekenyangan??
Toksah cakap la..senak perut aku dibuatnye!!
Ni la last dinner aku kat kolej.
Lepas ni dinner opis pulak..ngahahaha


Sesi photo-gedix ngan Ira

Makan time


Gambar banyak sangat.
Ni je yang aku sempat compile kan..hehe
Aku pon bukannya reti sangat edit2 gambo ni..





p/s: suka pi dinner!!

2 comments:

Nizam said...

best2..suka jugak pergi dinner...nak2 yang free..haha

Ujang9897 said...

time mkn yg best tu..=)

amik gambo pre wed tu murah jer

Related Posts with Thumbnails