-G.E.N.G-

Monday, March 21, 2011

Siapa Miera Liyana? Nampak sikit je..

Sape kenal pompuan ni? MIERA LIYANA..sumpah aku tak kenal dia. 
Sedikit latar belakang dia:


Miera atau lebih mesra dengan panggilan Nana ini lahir pada 28 Ogos 1993 dan berasal dari Johor. Sekarang, Miera Liyana dah besar panjang dan sebelum ini pernah berlakon lebih 20 drama termasuklah drama Kamelia Katrina dan juga sebuah filem pertama Apokalips, filem Mamat Khalid yang sedang menunggu masa ditayangkan. Apokalips ni dengaq cerita filem ala-ala jepun punya filem Crow Zero. [sumber: belogapasajajadi]

Aku tau pon sebab nama dia banyak naik kat tenet skang ni. Ha..tau ke nape dia pemes kat tenet skang? Sebab ni ha...



Bila ditanya tak risau ke awak tu nanti kena bahan? Dia jawap:
 "Nampak sikit je. Pilih baju ni sebab nak nampak kelainan." [sumber: gua.com.my]
wak luuu...



Dari sumber lain pulak: relevensokmo.com:

“Saya memohon maaf kepada yang tidak menyenangi apabila melihat saya berpakaian seperti ini. Saya tidak sempat mencuba terlebih dahulu pakaian ini kerana baru mendapatnya daripada pereka fesyen pada pagi tadi.

“Saya sendiri yang memilih pakaian ini kerana nampak sangat cantik dan lain dari lain. Tak sangka pula apabila pakai, jadi seperti ini.

“Kalau saya pakai tiub, nampak tak cantik pula sebab pakaian ini terdedah di belakang.."

Statement beliau sangat bangang kan? Maaf lah kalo ko terasa. Tapi i dont respek u la..huhu Tak lojik kalo tak perasan. Ko tak rasa ke sejuk terlebih ke, uma or butik canggih ko tu xkan xde cermin langsung?huhu *pengsan




Nasib baik dia sempat tambah:

"Saya bersedia menerima teguran orang ramai dengan terbuka tentang pakaian saya ini dan berjanji tidak akan melakukan kesilapan yang sama.” 




p/s: suka tengok perubahan Irma Hasmie..alhamdulillah



13 comments:

White Bird said...

erm nak naik cepat kot.. ape pun irma gak yg cun.
moga berkekalan dgn imej tersebut

nurul lalala said...

btol3..go Irma~

Budak Botak said...

jgn lah tiru Barat, isk3...

Chempaka Sari said...

hmm tau xpe, dah macam Jenifer Lopez da aku tengok!


http://beautifulnara.com/miera-liyana-mohon-maaf-kerana-memakai-baju-seksi/

NURSYAZWANI ZAINAL said...

perghhh! baju x menahan! huuu~

Nizam said...

artis,memang macam tu la...ada je alasan...

nurul lalala said...

BB: ni lah yg terjadi bila kita sibuk berkiblatkan barat [waa..ayat takleh blah]


CS: silap2 j.lo pon seramm! huhu


NZ: sexxxay~~

N: kenapa begitu ek? pelakon mmg dilahirkan bakat menjawab soklan panas ek? wuhuhu

NuReLLe said...

bole pulak ka bg alasan camtu..nmpk sgt bimbo..adoii...hukhukhuk..:O

nmS said...

hahahha...yela, aku suka!

nurul lalala said...

Nurelle: bimbo..bimbo..[bimbo tu pe? hehe]


nmS: i know u~hehe

mis dulces said...

boleh plak kuakan ayat "tak sangka"...adoi..tipula klo xdek cermin...mmg niat sje nak tunjuk la tu kot...

nurul lalala said...

mis: haha..tau xpe. alasan xlojik!

maceklala said...

haktuyaii, malu la weyy T_T akulak yg terase malunye haha

Related Posts with Thumbnails