-G.E.N.G-

Wednesday, April 27, 2011

blog vs exam

Assalamualaikum uolls~



Finally aku da abis exam..jenuh nak nunggu. Bukannye banyak pon paper sem ni..3 ketul je.hehe..Semalam pas exam, bese la..snap2 pic sat. Final year la katakan..Seronoknya tak yah cakap la kan walaupon time exam tu jawap cam haremm~


Dulu time exam week, idea nak update blog mencurah2 sampai kena tahan..ye la, kenalah fokus and concentrate on study kononnya. Tup2 bla da bis exam, idea hilang cam ape tah..jenuh aku pikir pe nak type ni. adeh.

And now aku still pikir pe yang aku nak type..grrr

Ada sesapa leh bagi idea?

2 comments:

Faziera said...

hahah!
pe lagi nurul..
join la cabaran 30 minggu latihan menulis ni..kihkih

*promote2*

Jika RM100 diberi kepada aku | Cabaran Minggu 1

nurul lalala said...

wow..cam best je..ok2. i'll try

Related Posts with Thumbnails