-G.E.N.G-

Thursday, April 28, 2011

Butter GOLDEN CHURN haram??????????

Assalamualaikum uolls~


Baru je lepas lunch. Alhamdulillah..kenyang! Tadi kat fb tetibe ternampak orang dok share benda ni:




Tau tak golden churn tu yang mana satu???


Yang ni la...

Tak sangka kan? Patot la sedap je..butter ni selalu jugak digunakan dalam kek2. Mahal tau butter ni sebab aku penah beli. Nak buat kek lapis Sarawak. Ok, aku tipu. Abang ipar aku yang beli sebab nak wat kek Sarawak..hehe 
Yang penting memang sedap la..lemak berkrim disukai ramai..tak sangka plak ada..

Opps..terletak plak~ takpe, takyah samak pon..


So, please alert ye uolls~
p/s: info kredit to Nurul 'Uyun Ahmad

5 comments:

Mazlan said...

wehhh! baby tu senyum kt ko...! AHAHAHAHA!! mati syahid la baby tu...senyum lepas mati...masuk syurga kot..

OreO HitaM said...

Thanks for sharing

munira sajuti said...

benda yang paling susah nak detect keharaman nye ialah butter. kan kan? sabor jela ~

kakchik@ella said...

kc tak penah beli butter camni. buttercwn adalah. hihi

nurul lalala said...

mazlan: hahaha..fatwa mane ko dpt mati tersenyum masuk syurga???


oreo: sesame..^^


munira: tu la pasal..bukan butter je skang ni. sume mende kot! sabor je la~


KC: buttercwn eh? hehe..sdp le jugak kan?

Related Posts with Thumbnails