-G.E.N.G-

Wednesday, April 6, 2011

Ni baru couple, esok kalo da kawen tak tau cane

Olla peeps..da lama tak update blog. Busy la..hehe
Ok, kali ni aku nak cakap pasal 3 jenis boipren yang kalo boleh aku takmo dapat camtu..paham tak ayat aku? sebelum tu aku nak mintak maap la pada sesiapa yang mungkin terasa ke, apa ke ngan apa yang aku nak tulis ni kan..

Jenis pertama: Tak kasi keluar
Situasi: 
gf: bi..ayang nak kua pi beli nasi jap leh?
bf: haippp..tak leh. bahaya. kang bangla ngorat ayang kang cane? makan je biskut yg bi beli aritu..MySpace

Bagi aku, b4 kawen laki tu tak berhak nak larang or sekat kebebasan perempuan tu. TAPI....kalo untuk tujuan yang baik macam keluar lewat sangat ke, keluar dengan laki lain ke, aku boleh la paham nape boipren tu tak kasi kan? kan?

Jenis kedua: Call setiap 10 minit 
Situasi:
bf: ello yang..watpe tu?
gf: tengah kunyah biskut..tadi kan bi soh ayang makan biskot jek..

10 minit kemudian
bf: ello yang..watpe tu?
gf: baru je lepas telan biskot yang ayang kunyah tadi

*cam bangang tak kalo setiap 10 minit nak kena update??kalah status facebook~

Ada sorang kawan akak aku tu, boipren dia jenis yang akan call setiap 10 minit. WOW..dapat bayangkan tak? Aku slalu pikir--> dia takde keje ke? Tengah borak2 ngan orang tetiba dia call. Call pulak just tanya wat ape n dengan sape. Ce bayangkan--> dia da tau da awek dia tu kua ngan akak aku, tapi still call stiap 10 minit. MySpace Tak letih ke nak menjawab benda yang sama je setiap 10 minit???



Jenis ketiga: Cemburu tahap gaban
Situasi:
bf: ello yang..watpe tu?
gf: baru je pas makan biskut.
bf: tu nape dengar cam suara laki tu? ayang baik ngaku cepat! ayang katne tuh?? ha? ha?
gf: tu sore anuar zeng la bi..sedetik kurang..
bf: tipu..tipu..bak sini nak dengar betul2
gf: *letakkan henpon kat speaker laptop. kasi dengar sore anuar zeng nyanyi* MySpace

Wadde??? Jenis yang ni paling kronik! Aku paling rimas dengan orang yang macam ni. Memang lah cemburu tu tandanya sayang. Tapi cemburu yang berlebihan ni tak ke melampau? Situasi ni pernah jadi kat mak aku. Hubby kawan dia tu memang cemburu nak mampos. Bila wife dia cakap tengah keluar dengan mak aku, dia tak caya..siap nak cakap dengan mak aku. Letih kan?


Tu la kalo boleh, aku memang taknak laki camni..kalo boleh..kalo da memang ditakdirkan nak wat cane kan? kan? MySpace



So, sekali lagi aku nak mintak maap la kalo ada sesiapa yang terasa..aku just suarakan pendapat aku je. Kepada perempuan2 yang dapat pasangan macam di atas, bertabah la..kerana itu pilihan kamu sendiri..hehe


Cinta tu kan akan membuat orang buta...okbai

11 comments:

Amira Anorah said...

mujur saya single...tapi saya ada calon yang asyikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk marah je..:((
pastu susoh lak nak pujuk...cait!

aslann said...

haha, tp aku rasa bf xde hak pun nak tau mende2 tu, MELAINKAn dah sah jadi SUAMI...tp kadang2 aku ade gak buat yg no 3 tu..ekekekekeke...

ich bin che ya said...

mmg tak suke!.... grrrr.. kalau boleh jgn la... dpt yg cmni.. kalau boleh la... huhu

Perjalanan hidupku... said...

i like this post...

aqilah amalek said...

aqilah :best post ever! hahaha

nurul lalala said...

amira: sabo je la..hehe

aslann: sokong ko..hehe

che ya: kalo boleh mmg xmo pon..letih weyh...

perjalanan hidup: =D

aqilah: mekaseh lalink~hehe

Darl Eika said...

muahahaha, metoi3.
nie bukan boiperen dah nie.
mcm pengawal diraja pulak.

MiSzy DiaN said...

hurmm.. haha..
nda payah couple.. senang cerita.. :)

nurul lalala said...

darl eika: hahahaa...bodygad free je~hehe

miszy dian: single is da best eh? xpon kawen je terus~hehe

jaa64 said...

hahahahaha...yg call 10minit sekali tu mmg xleh blah..hakhak ;p


jamban bukan sebarang jamban,jamban ini jamban comel =p

Anem arnamee said...

Hahah. suka tang makan biskut tu. lamenyer baru telan :P

Related Posts with Thumbnails