-G.E.N.G-

Wednesday, May 25, 2011

Hipokrit atau jaga hati??

Assalamualaikum uolls~





Lama nya tak update blog. Bizi! Alhamdulillah at last siap gak tesis and viva aku..hehe
Sekarang tunggu final edit and jilid je. Best!


Pernah tak korang hadapi situasi ni:

Situasi 1
Rumet korang: Aku tak suke btol la orang yang suka pasang lagu kuat2. Macam dia sorang ada radio! 

Korang: Err..aku pon selalu pasang radio kuat2 dalam bilik. Sorry la kalo ko tak suke.

Rumet korang: Eh..ko takpe. Lagu ko sedap2..aku pon suke dengar..


Situasi 2
Kawan korang (perut buncit, banyak spare tyre):  Ok tak aku pakai baju ni? Nampak sangat ke perut aku buncit?

Korang: Eh..takde lah..ok je. Nampak slim..Cantik..Suwitttt!!


Situasi 3
Kawan korang (berpeluh-peluh, bau ashemm): Panasnye..peluh2 aku. Ada bau tak? (sambil angkat ketiak dan hala ke muka korang)

Korang (sambil tahan nafas): Err..takde pon. Bau deodoran jaah!


Perghhhh....pernah tak? pernah tak? What do you say? Hipokrit atau nak menjaga hati kawan sebab tak nak hubungan tu retak? 





p/s: rasa cam nak tengok wayang tapi bajet takde. Sape nak sponsor?MySpace

5 comments:

Faziera193 said...

kadang2 memang perlu jaga hati orang.. tapi kalau part2 tertentu yang boleh buat dia malu pulak nanti kat khalayak ramai, tegur je lah... huhu

sueRAFE said...

saya pun slealu mengalami dilema macam ni. aduhh tatau nak jujur ke tak

apex said...

saya pernah!sekarang ni pun tgh cuba untuk x naik hangin je ni...nak marah, kawan....senyum je la....hu~

nurul lalala said...

faziera: pening nak tegur kawan sendiri. lagi pening kalo org lain yg suruh kita tegur kawan kita tu..adeh~

suerafe: samelah kita...sabor jela~hehe

apex: senyum..tak perlu kata apa2~hehe

nurhamizatulzullraooh said...

mmg susah jgk la..klu agak teruk sngt2 tpksala tgur tp jgn plak mmalukn dia dhla cari tmpt yg lbh privasi

Related Posts with Thumbnails