-G.E.N.G-

Monday, May 16, 2011

Bermain mata dengan Imam Muda

Assalamualaikum uolls~

Macam mana weekend korang semua? Best tak? Weekend aku ada yang best, ada gak yang tak best. Mula-mula nak story yang tak best dulu. Macam biasa..benda yang selalu buat aku nak pecah otak---> THESIS aku la kan.. dah hantar draf kali ke 5. Tak tau la berapa banyak lagi correction yang aku kena buat. Adeh. Aku ni dah macam Kak Limah dah *tetibe*


TAPI,

weekend aku jadi SANGATTTTTT bermakna semalam. Kenapa? *sila baca tajuk*

Tau tak pe jadah Imam Muda (IM) ni? Ha..tu la. Dok sibuk ngan Akademi  Fantasia la, Maharaja Lawak la..bab-bab rancangan ilmiah ni, sorang pon tak tau *berlagak seketika*. Sedikit info tentang IM ni: klik sini

Semalam, sepupu aku buat kenduri cukur jambul. Suami beliau tu salah seorang mursyid IM ni. So jemputlah abang2 IM ni datang. Tau tak sape peberet IM aku?





Beliau la..NAZRUL IZWAN
Umur: 26 tahun.
Pekerjaan: Guru Besar

Dah cop awal-awal da. So beware girls...haha
Salah satu sebab aku minat dia adalah sebab dia suka budak-budak. Sweet kan? Semalam ingat nak tangkap gambar dengan dia tapi malu ah..MySpace *lempang laju-laju* Tapi sempat la jugak main-main mata dengan dia time bagi bunga telur..dua seken je tau. Takleh lama-lama pandang imam ni..Tergugat iman aku..adeh *gatal sungguh* Imam dulu dah kawen, so sekarang target imam ni plak..


p/s: Selamat Hari Guru ABANG NAZRUL....*ucap dengan nada sopan*

7 comments:

nadia natasya said...

whoooaaa dapat jumpe imam muda laa ;DD

[p@kcikLie] : [ mamaDiana] said...

wah ada hati..bagusla kalau dah pilih calon yg terbaik..

salam singgah dari pCL..

Entri : Kampung Boy 1

Lutfi Lokman a.k.a kamitaken said...

camne tah boleh tersesat kat sini plak. neway, selamat berkenalan dan kem salam kat abg2 imam muda yang hebat2 tu yer. haha..

nurul lalala said...

nadia: hehehe..bahagia seketika~


pCL: hahaha..semua org nak yg terbaik. tapi terbaikkah kita? huhu


Lutfi Lokman: mereka mmg hebat kan? kagum dengan depa semua~

Lutfi Lokman a.k.a kamitaken said...

yup. salah sorang imam muda kali ni, junior saya. ust fakhrurrazi. apakan daya, hanya orang muda jer boleh masuk. kakakaka.

Faziera193 said...

haha boleh dgr ko menjerit "auwww..shukenye diaaa.." time ko tulis entry ni.. rasa nak sepak je time tu..hahahah

oh, btw aku tag ko..
click sini

nurul lalala said...

LUTFI: awk tua sgt ke? hehe

Faziera: hahahaha..jeles lettew~

Related Posts with Thumbnails