-G.E.N.G-

Wednesday, June 1, 2011

Ada apa dengan Adinda Evans??? (kesah ape aku bukan virgin)

Assalamualaikum uolls~


Sejak tengahari tadi memang kecoh pasal adik comel lagi cantek manis ni
Umur 14 tahun and the way she thinking is ____ (choose ur own word)


Bangga sungguh dia bercerita kepada satu dunia yang dia dah takde DARA.
Aku pon setuju la gak ngan statement dia --> dalam dunia sekarang ni memang payah nak cari pompuan dara.

But ko tak yah la nak berbangga plak yang ko tu tak virgin even ko baru 14 tahun.
So pitiful la weh..


Then tak yah nak sibuk cakap pasal maruah diri kalo ko sendiri takleh define what is MARUAH DIRI yang sebenar~



Pengakuan minah ni (aku copy bulat2 dari blog dia)


ni lagi 1 punyaa hal . aku tau dlm dunia ni tak ramai ponpuan ada DARA. skrg susa nk dpt girl yg ade dara . aku kesah ape org nk pggil aku bohsia ? lau kau mara org pggil kau bohsia , means betol la yg kau tu bohsia . sedar sedar la weh .. jgn ingat dlm dunia ni aku srg je tade dara ! pkir sbelum ckp . YEAHH . aku jujor la dgn korang , AKU DA PERNAH MAEN ! puas ? ade ke org nak mngaku mcm ni ? takkan punya .. bia org nak pandang hina kat kita . asalkan kita adeMARUAH DIRI ! thankyou :)












p/s: tu lah pentingnya ISLAMIC edukesyen~

10 comments:

Efipurpleshine said...

ishhh..
sampai mcm 2 skali pengakuan die kan..
tade dara sekalipun tayah la pai 1 dunia kena taw die xde dara..
ape la..

syrupmasin said...

ape la nk jadi nih..adoii..sedeh..

Mr.Thinker@Ali said...

Assalam. Maaf, kongsi lilnk dia kt entry ni macam mengaibkan lar. Kn lbh baik jgn dikongsikan link blog dia. Membuka aib orang lagi teruk daripada apa yang dia lakukan. Lagipun perkara ni dah stahun lbh dia post. Ish. =.=!

HaWa DArLidA said...

hahaha wani lawak2.. yg tang english edukesyen tuh :DDD

Rafi Nilhan said...

mak aih... ada ati nak cakap pasal maruah palk dia tuh.. adehh

BLADE EDGE said...

Assalamualaikum...


kalo bende mcm tu patutnya xpyh bising2 pun..lg menjatuhkan maruah sndri ada la..kiranya serupa membuka aib sndri..buat apa? nak raih glamer ker apa? byk cara lg utk dpt perhatian...

bukankah dara tu sebhgn drp maruah diri seorg perempuan? so ada baik lg kalo dijaga elok2 tanpa perlu bising2 pd semua org...

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

nurul lalala said...

rumusannya: sume orang wat silap kan...(termasuk aku lettew)


Mr thinker: mekaseh atas teguran tu. sy da remove sume link and gambar dia..peace ^_^

Syabab Islam said...

itulah yg akan terjadi jika tarbiyah islamiyah tidak diterapkan dalam kehidupan sedangkan islam adalah satu cara hidup

bayi beriman said...

sedang kecoh sedang becerita tentang adek ni . boleh saya tau blog dye ?

nurul lalala said...

syabab islam: yup. ibu bapa pon main peranan dalam bab ni~

bayi: google je..tapi rasanya dia da remove post tu.

Related Posts with Thumbnails