-G.E.N.G-

Wednesday, June 1, 2011

Bisnesku hancur lebur~

Assalamualaikum uolls~


Sekarang ni aku kekenyangan lepas pekena asam laksa + sirap bandung Bangi kopitiam. 
Dia punya laksa..perghhhhh---> menjilat mangkuk wa cakap lu..MySpace


Ramai yang tanya apa plan aku pas habis belajar. Well, first plan aku adalah untuk buat bisnes.

Dengar macam canggih dan gempak je bunyi dia kan? kan?
Tapi lately ni aku rasa peluang bisnes aku macam makin malap plak.MySpace
Aku nak buat bisnes KUIH RAYA + MUFFIN + CUP CAKE..canggih tak?


Tapi kenapa aku cakap peluang aku makin malap?
Sebab biskut aku --> kejap jadi, kejap tak.
Cupcake aku --> tak reti buat frosting
Muffin aku --> kejap naik, kejap batat!








Nampaknya kena cari bisnes lain.
Nak buat bisnes nursery plak..ni klien yang pertama:


(tengok sambil letak tangan kiri kat pipi kiri dan sengetkan kepala)




video

8 comments:

munira sajuti said...

asal muke baby tu same cam muke baby yang kawan mak aku jage. eyh lagi satu, muffin batat ke, BANTAT?

syAzAnA said...

haha. try lah smpai boleh.

;)

nurul lalala said...

munira: pelanduk dua serupa lettew..bantat ke batat ke janji dekat2 sama bunyi dia jadi la..hehe



syazana: haha..ye.aja2 fighting!!!!

nmS said...

wahhhhhh..nt leh la aku dpt diskaun eh..hehe

nurul lalala said...

nmS: ko tak nampak ke tajuk post ni? da HANCUR LEBUR da..hahahaha

Mr.Oren said...

haha...sambung je belajar..biar sampai pecah kepala~

nurul lalala said...

Mr Oren: haha..la ni dah keje dah pon. maleh nak pikir2~hehe

Mr.Oren said...

owh-owh~

Related Posts with Thumbnails