-G.E.N.G-

Wednesday, June 29, 2011

Buang anak sebab nak tengok Transformers

Assalamualaikum uolls~



Milah: Bang, malam ni gi tengok transformers nak bang? Jom la..jom la..*sambil menghentak-hentak kaki*

Atan: Abang pon teringin benor nak nengok..tapi anak kita, Peah tu macam mana? Sape nak jaga? Baru 3 bulan..takkan nak tinggalkan camtu je??








Tajuk takleh blah~ hahaha...sape yang gi tengok malam ni? Kalau korang, korang pilih yang mana?

A= tinggal uma parents, biar dorang jaga

B= heret sekali anak korang tu

C= dok je uma, tunggu donlod version





p/s: bagi aku--> anak itu satu tanggungjawab. tengok transformer tak termasuk dalam senarai tanggungjawab!

4 comments:

.::~♥ღcik angkuh yg chumelsღ♥~::. said...

Dok uma la..

Faziera193 said...

hahaha ni aku tau sangat ko cakap pasal sape..haha

bg parents jaga je.. nak jugak alone time ngan laki... huhu =p

Liyana Zahim said...

Besnye ley tgk wayammm!

nurul lalala said...

cik angkuh: bagus3..dok uma men2 ngan baby lg best kan?!

faziera: haha..siyes tak membabitkan sesapa. saje je post pasal mende ni..hihi

liyana: awk xleh tgk wayang ke?

Related Posts with Thumbnails