-G.E.N.G-

Wednesday, October 31, 2012

Selamat, kawan!




Hujung tahun. 
Masa yang stres bagi kebanyakan orang single. 
Sebab? 
Ya, musim orang kahwin.

Tahun ni sangat3 ramai orang yang aku kenal bakal berkahwin.
Kawan rapat, kawan sekolah, budak kos u, kawan blogger, kawan twitter dan lain2.
Dah sampai turn batch aku mendirikan masjid.

Aku?
Senang je. 
Selagi tak dapat sebarang kad jemputan dari aku, takyah sibuk2 tanya bila aku nak kahwin. Sampai masanya, inshaAllah aku akan jemput.
Doakan ya?


Buat teman2 yang bakal menukar status, selamat pengantin baru diucapkan. Semoga bahagia dunia akhirat!

3 comments:

cik fixie said...

ermmmm, sorry kalau bertanya . akak dah ada calon ke ? btw kak, dah follow blog akak

Nurul Bahari said...

thanks follow..xde calon lagi. nape, nak tolong carikan ke? kikiki..

cik fixie said...

sama - sama :) ...

Related Posts with Thumbnails